Вітаємо Вас на нашому блозі. Сподіваємося, що знайдете на ньому потрібну і цікаву інформацію!

Переклад

четвер, 15 березня 2018 р.

Ефективні канали комунікацій в роботі з цільовими групами: надання бібліотечних послуг за допомогою дистанційного самообслуговування. E-mail розсилка інформації

Стрімкий прогрес технологій передавання даних у середовищі комп'ютерних мереж формує об'єктивні передумови того, що генеральним напрямом розвитку бібліотечно-інформаційного сервісу стає дистанційна форма обслуговування користувачів. Йдеться про забезпечення всіх напрямів дистанційного обслуговування шляхом формування, доступу та використання електронних ресурсів та сучасних телекомунікаційних засобів.
Актуалізується потреба оперативного довідково-інформаційного обслуговування віддалених користувачів на базі документо-інформаційних ресурсів та задоволення їх інформаційних запитів за допомогою Інтернет-технологій.
Більш детальніше ознайомитися з такими питаннями як:
1. Надання бібліотечних послуг за допомогою дистанційного самообслуговування.
2. Бібліографічне інформування. Традиційні види інформаційно-бібліографічного обслуговування. Поняття e-mail розсилки.
3. Сервіси для створення e-mail розсилок.








http://ru.calameo.com/read/004360347d6179ee28d82

Немає коментарів:

Дописати коментар

Останні